Shop Mobile More Submit  Join Login
Dogs are Sweet by pronouncedyou Dogs are Sweet by pronouncedyou
I want a dog. We do not have a dog.

And whenever I draw/see an old english sheepdog I just think of Max from The Little Mermaid.
Add a Comment:
 
:iconcappippuni:
Cappippuni Featured By Owner May 6, 2014
So fun and cute! :)
Reply
:iconcyclonesweetie:
CycloneSweetie Featured By Owner Jan 29, 2012  Hobbyist Digital Artist
OMG THIS IS THE BACKGROUND OF MY PHONE!
Reply
:iconmrsfang:
MrsFang Featured By Owner Sep 5, 2010
:star::star:IMPORTANT!!!!!:star::star:

~SweetShoppe uploaded this picture onto her account here --> [link]
She claims she didn't know who did this picture, but she never did say it was hers.
I did just tell her that YOU did this picture so I hope she mentions you in the artist's comments soon. But if you want her to take it off her account, you'll have to tell her yourself. Just be gentle, because she's sensitive.
Reply
:iconhappygorelucky:
HappyGoreLucky Featured By Owner Jul 29, 2010
I love this! I found it on a background app for my phone and Im definitely using it.

of course it gives the link to the original :)
Reply
:iconpaolita-the-great:
Paolita-the-great Featured By Owner Jun 15, 2010
gyaaaaaaaaaaaaaaaa love those doggies!!!!!!!!!!
Reply
:iconshioon:
Shioon Featured By Owner Feb 11, 2010
I want too ><"
my dog was die 6 mouth ago T^T very sad ,
Love your work!! ♥
Reply
:iconyokuntoo:
yokuntoo Featured By Owner Dec 28, 2009
SO CUTE><

shade of color is lovely~
Reply
:iconfuish:
fuish Featured By Owner Dec 16, 2009
Love this!!!
Reply
:iconlacatrina:
LaCatrina Featured By Owner Sep 13, 2009
Awww.....so cute!!
Reply
:iconyingfong:
YingFong Featured By Owner Aug 15, 2009  Student General Artist
I like the way you did the sprinkles on the donut & the cupcake. (: And I like the color scheme - it's a lot less color than usual, but it still looks nice. ^^
Reply
:iconthejennypill:
TheJennyPill Featured By Owner Aug 12, 2009  Hobbyist General Artist
XD im not a dog person, but its super cute~!
Reply
:iconpronouncedyou:
pronouncedyou Featured By Owner Aug 13, 2009  Student
i dont have a dog so i guess im not one either :( but thanks!
Reply
:iconthejennypill:
TheJennyPill Featured By Owner Aug 13, 2009  Hobbyist General Artist
lol your welcome~
Reply
:iconpinkmoontribe:
pinkmoontribe Featured By Owner Aug 12, 2009
O....M....G *Squees* I have to have this! Seriously... I have a little white dog named Belle... shes a shihtzu and shes my soul on legs! I wanna hang this by her bed LOL I LOVE IT SO CUTE! Your sooooo amazing! Please let me comission you!
Reply
:iconpronouncedyou:
pronouncedyou Featured By Owner Aug 13, 2009  Student
thank you so much! :blush: aww i want a maltese. little white dogs are so cute, aren't they? :D
Reply
:iconpinkmoontribe:
pinkmoontribe Featured By Owner Aug 13, 2009
Yes I love them! I'll have to post a picture.. belle is just gorgeous and means the world to me. Shes my soul on legs and thats the best way to put it. Love the starfy picture. Ive been trying to get the game for a while, its about 30 here at walmart. Your art is so cute and happy the octopus is so *makes kissy face* well I love him! Your going to school to be a teacher huh? What do you want to teach?
Reply
:iconpronouncedyou:
pronouncedyou Featured By Owner Aug 14, 2009  Student
Aww! That is so sweet :) I wish I had a dog. And thanks again! I have no idea what I want to teach, but probably art. Haha. I don't know if I would be a good teacher or not.
Reply
:iconanimewingsforever:
animewingsforever Featured By Owner Aug 6, 2009
doggies! :heart:
Reply
:iconcassandrajames:
CassandraJames Featured By Owner Jul 11, 2009  Professional Traditional Artist
This is adorable!
Reply
:iconaussieprideforever:
AussiePrideForever Featured By Owner Jul 7, 2009  Student Photographer
Yaaaay, fire hydrant in love! XD
Reply
:iconminimony:
Minimony Featured By Owner Jun 22, 2009  Hobbyist Traditional Artist
I love dogs also and I don't have one either...
You featured such nice dogs! Sheepdog, chihuahua and Cherry (is he a poodle? I'm not sure...).
I've already said that I liked Cherry here... But the sheepdog looks uber sweet.
I love Max from "Little Mermaid"! He has such an amount of facial expressions, despite the long bangs over his eyes!
Talked too much! :O
Reply
:iconpronouncedyou:
pronouncedyou Featured By Owner Jun 26, 2009  Student
he's a bichon frise, actually. haha. but white poofy dogs all look the same- ADORABLE.

:( i wish we both could have dogs.

and thank you! max is adorable, isn't he? and so slobbery. haha and no i love long comments <3
Reply
:iconcaramelcookie:
CaramelCookie Featured By Owner Jun 19, 2009
My mother says sheepdogs remind her of myself. :|

I want a dog too~ :D
Lovely color scheme on the picture I love the dog with a cherry on his head~ :giggle:
Reply
:iconchocowaffle:
chocowaffle Featured By Owner Jun 8, 2009  Student Digital Artist
So cute and colorful!! x3
Reply
:iconlazybutt:
lazybutt Featured By Owner May 25, 2009
Cute style.. reminds me of that show Clifford the Big Red Dog :slow: :lol:
Reply
:iconpronouncedyou:
pronouncedyou Featured By Owner May 25, 2009  Student
oh thanks! lol i used to watch that show on PBS. that poodle was so bossy. i wish i had a big red dog. well kind of. really, it'd be a hassle. where would i keep him? i cant build him a doghouse.

haha oops, sorry i go off on tangents. but thanks again! and lol cute username. i, too, am a lazybutt.
Reply
:iconlazybutt:
lazybutt Featured By Owner May 25, 2009
Hahah, it's all good. I definitely wanted a dog like him when I was younger. :D
Reply
:iconchucksbitch:
chucksbitch Featured By Owner May 25, 2009
Omg that is so cute. I want a dog too but we're not allowed one. Stupid landlord.
Reply
:iconpronouncedyou:
pronouncedyou Featured By Owner May 25, 2009  Student
thank you so much! and yeah, we can only have a small one :(
Reply
:iconbakadark:
bakadark Featured By Owner May 22, 2009
awww these dogs r so cute! i like the middle dog and the one chewing on the bones lol they're so funny
Reply
:iconpronouncedyou:
pronouncedyou Featured By Owner May 25, 2009  Student
thank you!
Reply
:iconladydeadpooly:
LadyDeadPooly Featured By Owner May 19, 2009  Hobbyist Digital Artist
*Gir like*

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIImmmmmmmmm gooooooonnnnnnnnnnnnaaaaaaaaa eeeeeaaaaatttt them all!
The Dogy inclusiv! XDDDD *Joke*

It's awwwwwww, kawai! Too cute for my eyes!
Reply
:iconpronouncedyou:
pronouncedyou Featured By Owner May 21, 2009  Student
lmao.

and thank you!
Reply
:iconladydeadpooly:
LadyDeadPooly Featured By Owner Jun 8, 2009  Hobbyist Digital Artist
X333

*Ava luv*
Reply
:iconaiwa-9:
aiwa-9 Featured By Owner May 19, 2009  Hobbyist Artisan Crafter
LOL! it's really cute~ love the colors~~ pink & brown
Reply
:iconpronouncedyou:
pronouncedyou Featured By Owner May 21, 2009  Student
thanks bebe :hug: i love pink and brown together. gah, i love brown and everything together~
Reply
:iconantlercat-anon:
antlercat-anon Featured By Owner May 19, 2009  Professional Traditional Artist
MAX :heart: Ultimate love.

Anyway: YES DOGS ARE SWEET. And this is just adorable. I love the one sitting on the pile of bones. How are bones cute?!

We should trade sometime...y/n?
Reply
:iconpronouncedyou:
pronouncedyou Featured By Owner May 25, 2009  Student
thanks darling! :hug:

lol and they can be! like the little treats. they make the cutest dog treats nowadays, in shapes of cupcakes and everything!

and yes, we always talk about it lol
Reply
:iconnymphchen:
nymphchen Featured By Owner May 19, 2009
yeah, dog's are pretty good friends.
you should have one (:
Reply
:iconpronouncedyou:
pronouncedyou Featured By Owner May 25, 2009  Student
i wish :( eventually!
Reply
:iconsailorcelestial:
sailorcelestial Featured By Owner May 19, 2009  Hobbyist Traditional Artist
Dogs are sweet...
AND they taste like chicken! *Giggles*

I used to have a little Chihuahua~... He was so cuuute~!
Reply
:iconpronouncedyou:
pronouncedyou Featured By Owner May 25, 2009  Student
lol ewww. i hope i never accidently ate dog. id feel terrible.

awww! i would want a little white long haired chihuahua. they are my FAVOURITE!
Reply
:iconsailorcelestial:
sailorcelestial Featured By Owner May 27, 2009  Hobbyist Traditional Artist
Really? Mine was black and white with tan on his face~ He was so cuute! I'm glad he had some black on him, 'cause if he was white we would've lost him in the snow!
Reply
:iconshembre:
Shembre Featured By Owner May 18, 2009   Writer
Cute, I like the colors!
Reply
:iconpronouncedyou:
pronouncedyou Featured By Owner May 25, 2009  Student
thanks!
Reply
:iconshembre:
Shembre Featured By Owner May 25, 2009   Writer
You're welcome! :aww:
Reply
:iconqueenofthesporks:
QueenoftheSporks Featured By Owner May 18, 2009
Cute. I love the color scheme. :D
Reply
:iconpronouncedyou:
pronouncedyou Featured By Owner May 25, 2009  Student
thanks! its my new favourite lol
Reply
:iconqueenofthesporks:
QueenoftheSporks Featured By Owner May 26, 2009
Well, I can see why it's your new favorite! 8D
Reply
:iconbutterxscotch:
butterxscotch Featured By Owner May 17, 2009  Student General Artist
So cute! :XD: Where I'm living right now I can't have any pets :sniff: I miss my kitties!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 15, 2009
Image Size
501 KB
Resolution
726×1122
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
12,598 (4 today)
Favourites
740 (who?)
Comments
174
Downloads
682
×